CRM-Ügyfél kapcsolat menedzsment
There are no translations available.

A CRM – ügyfélkapcsolat menedzsment célja költséghatékonyan megtalálni és megnyerni új ügyfeleket, gondozni és megtartani a meglévőket, visszacsábítani azokat, akik egyszer már ügyfelek voltak. Másodsorban a CRM hozzájárul ahhoz, hogy a vállalkozás olyan termékekkel és szolgáltatásokkal legyen jelen a piacon, amelyre valós igény van, és amelyek segítségével meg tudja különböztetni magát versenytársaitól. Ennek érdekében többek között olyan informatikai megoldásokat (alkalmazások, eljárások és adatbázisok) használ, amelyek elsősorban az értékesítés, de a marketing és az ügyfélszolgálat területén is szervezik, automatizálják és egységesítik az üzleti folyamatokat.


A CRM egyszerre gondolkodásmód, stratégia és a vállalkozás mindennapjaiban megjelenő tevékenységek gyűjteménye. Komplexitásából következik, hogy a CRM tudatos (ügyfélközpontú) vállalkozás megteremtése felé vezető úton csak akkor szabad elindulni, ha a vállalkozás minden szintjén tudatosításra került az ügyfélkapcsolat menedzsment fontossága és a vállalkozás összes dolgozója tisztában van szerepével. Számos „CRM projekt” nem éri el célját pusztán azért, mert ez a komplexitás nem került felismerésre, és a CRM-et egy tréningsorozattal vagy egy újabb informatikai alkalmazás bevezetésével azonosították.

Tapasztalt kollégáink az alábbi területeken tudnak bekapcsolódni partnereink CRM aktivitásába:

 

  • CRM stratégia tervezés
  • Működés átvilágítás és átszervezés
  • CRM tréningek megtartása
  • CRM projekt menedzsment
  • Ügyfélérték modellezés és szegmentáció
  • Lemorzsolódás vizsgálat
  • Támogató informatikai rendszer kiválasztás
  • Csatorna elemzés és optimalizálás
  • Termékfejlesztés

 

 

 
Copyright © 2019 ARTanácsadó. Minden jog fenntartva..
1139 Budapest, Forgách u. 19. +36 1 782 89 19
 

E-learning blog

Közérthetően az e-learningről
    Gyakornokként az ARTudásmenedzsment-nél
    Kíváncsi vagy milyen egy e-learninggel foglalkozó cégnél gyakornokoskodni? Érdekelnek az e-learninges folyamatok? Ez a cikk az előbb említetteket foglalja össze dióhéjban.     Amikor gyakornoknak...

    Önvezérelt tanulás: Empowerment a munkahelyen
    Empowerment: felhatalmazás, az egyén cselekvőképességének erősítése, kibontakoztatása, a belső kapacitások, erőforrások „felszabadítása”, felszínre segítése. (Connie Malamed írása) Megszereztél egy új képességet az elmúlt év során?...

    Hatékony időgazdálkodás az online tanulásban
    Az idő menedzselése elengedhetetlen a hatékony tanulás érdekében. Nézzünk meg néhány hasznos praktikát, mellyel elháríthatóak az időgazdálkodással kapcsolatos problémák!   1. Próbálj meg rájönni, hogy mikor...