CRM-Ügyfél kapcsolat menedzsment
There are no translations available.

A CRM – ügyfélkapcsolat menedzsment célja költséghatékonyan megtalálni és megnyerni új ügyfeleket, gondozni és megtartani a meglévőket, visszacsábítani azokat, akik egyszer már ügyfelek voltak. Másodsorban a CRM hozzájárul ahhoz, hogy a vállalkozás olyan termékekkel és szolgáltatásokkal legyen jelen a piacon, amelyre valós igény van, és amelyek segítségével meg tudja különböztetni magát versenytársaitól. Ennek érdekében többek között olyan informatikai megoldásokat (alkalmazások, eljárások és adatbázisok) használ, amelyek elsősorban az értékesítés, de a marketing és az ügyfélszolgálat területén is szervezik, automatizálják és egységesítik az üzleti folyamatokat.


A CRM egyszerre gondolkodásmód, stratégia és a vállalkozás mindennapjaiban megjelenő tevékenységek gyűjteménye. Komplexitásából következik, hogy a CRM tudatos (ügyfélközpontú) vállalkozás megteremtése felé vezető úton csak akkor szabad elindulni, ha a vállalkozás minden szintjén tudatosításra került az ügyfélkapcsolat menedzsment fontossága és a vállalkozás összes dolgozója tisztában van szerepével. Számos „CRM projekt” nem éri el célját pusztán azért, mert ez a komplexitás nem került felismerésre, és a CRM-et egy tréningsorozattal vagy egy újabb informatikai alkalmazás bevezetésével azonosították.

Tapasztalt kollégáink az alábbi területeken tudnak bekapcsolódni partnereink CRM aktivitásába:

 

  • CRM stratégia tervezés
  • Működés átvilágítás és átszervezés
  • CRM tréningek megtartása
  • CRM projekt menedzsment
  • Ügyfélérték modellezés és szegmentáció
  • Lemorzsolódás vizsgálat
  • Támogató informatikai rendszer kiválasztás
  • Csatorna elemzés és optimalizálás
  • Termékfejlesztés

 

 

 
Copyright © 2019 ARTanácsadó. Minden jog fenntartva..
1139 Budapest, Forgách u. 19. +36 1 782 89 19
 

Híreink

 
Tesztelőket keresünk!
There are no translations available.

Bővülő csapatunkba keresünk TESZTELŐ munkatársat.További részletekért kattintson ide, vagy nézze meg itt további állásajánlatainkat!

 
Trivantis
There are no translations available.

e-learning, keretrendszer, lms, tanulásAz ARTanácsadó megállapodást kötött a Trivantis corporation-nel a Lectora és Course Mill e-learning tartalomkészítő és oktatásmenedzsment eszközök magyarországi értékesítéséről és támogatásáról. További információk itt olvashatók.

E-learning blog

Közérthetően az e-learningről
    Érzelmeink szerepe az e-learning során (II. rész)
    Mi is az érzelmek szerepe a tanulásban? Előző cikkünkben már utaltunk arra, hogy érzelmeink befolyásolják tanulásunk eredményességét e-learning során. Most arra keressük a választ, hogyan...

    Érzelmeink szerepe az e-learning során (I. rész)
    A jó oktatás olyan élményhez juttatja a tanulót, mely a tudás megszerzésének leghatékonyabb módját nyújtja. Leegyszerűsítve: az oktatás támogatja a tanulót a tudás megszerzésében. De...

    Grafikai eszközök az e-learningben
    A vizuális tartalom gondos összeállítása hatékony recept arra, hogy e-learninges tananyagunk szuper jó legyen. Ha nem vagyunk grafikusok, vagy dizájnerek, nincs arra időnk, hogy megtanuljunk...