There are no translations available.

A CRM gyflkapcsolat menedzsment clja kltsghatkonyan megtallni s megnyerni j gyfeleket, gondozni s megtartani a meglv?ket, visszacsbtani azokat, akik egyszer mr gyfelek voltak. Msodsorban a CRM hozzjrul ahhoz, hogy a vllalkozs olyan termkekkel s szolgltatsokkal legyen jelen a piacon, amelyre vals igny van, s amelyek segtsgvel meg tudja klnbztetni magt versenytrsaitl. Ennek rdekben tbbek kztt olyan informatikai megoldsokat (alkalmazsok, eljrsok s adatbzisok) hasznl, amelyek els?sorban az rtkests, de a marketing s az gyflszolglat terletn is szervezik, automatizljk s egysgestik az zleti folyamatokat.


A CRM egyszerre gondolkodsmd, stratgia s a vllalkozs mindennapjaiban megjelen? tevkenysgek gy?jtemnye. Komplexitsbl kvetkezik, hogy a CRM tudatos (gyflkzpont) vllalkozs megteremtse fel vezet? ton csak akkor szabad elindulni, ha a vllalkozs minden szintjn tudatostsra kerlt az gyflkapcsolat menedzsment fontossga s a vllalkozs sszes dolgozja tisztban van szerepvel. Szmos CRM projekt nem ri el cljt pusztn azrt, mert ez a komplexits nem kerlt felismersre, s a CRM-et egy trningsorozattal vagy egy jabb informatikai alkalmazs bevezetsvel azonostottk.

Tapasztalt kollgink az albbi terleteken tudnak bekapcsoldni partnereink CRM aktivitsba:

  • CRM stratgia tervezs
  • M?kds tvilgts s tszervezs
  • CRM trningek megtartsa
  • CRM projekt menedzsment
  • gyflrtk modellezs s szegmentci
  • Lemorzsolds vizsglat
  • Tmogat informatikai rendszer kivlaszts
  • Csatorna elemzs s optimalizls
  • Termkfejleszts

 
Copyright © 2021 ARTanácsadó. Minden jog fenntartva..
1139 Budapest, Forgách u. 19. +36 1 782 89 19
 

Hreink

 
Tesztel?ket keresnk!
There are no translations available.

B?vl? csapatunkba keresnk TESZTEL? munkatrsat.Tovbbi rszletekrt kattintson ide, vagy nzze meg itt tovbbi llsajnlatainkat!

 
HRBlog
There are no translations available.

Blogunk, az elearning.co.hu tartalmai mostantl a HRBlog-on, a HRPortl blog szolgltatsban is elrhet? a http://www.hrblog.hu/e-learning cmen.

E-learning blog

Közérthetően az e-learningről
    Ügyféltörténeteink – interaktív tananyag fejlesztése
    Ügyfelünk egy olyan interaktív tananyag igényével keresett meg minket, melynek célja, hogy javítsa a termelési részlegek és a központ közötti kommunikációt, és gördülékenyebbé tegye az...

    Piackutatás fontossága
    Ha terveinkben van, hogy szeretnénk belekezdeni egy új online képzés, vagy tananyag értékesítésébe akkor célszerű előtte piackutatást végeznünk, hiszen ezáltal számos információt kaphatunk arról, hogy...

    2021 várható e-learning trendjei
    A 2020-as év számos változást hozott az elearning piacon, melynek hatására további előrehaladások, trendek várhatóak az új évben is. Ez azt jelenti, hogy a szervezeteknek...