CRM-Ügyfél kapcsolat menedzsment
There are no translations available.

A CRM – ügyfélkapcsolat menedzsment célja költséghatékonyan megtalálni és megnyerni új ügyfeleket, gondozni és megtartani a meglévőket, visszacsábítani azokat, akik egyszer már ügyfelek voltak. Másodsorban a CRM hozzájárul ahhoz, hogy a vállalkozás olyan termékekkel és szolgáltatásokkal legyen jelen a piacon, amelyre valós igény van, és amelyek segítségével meg tudja különböztetni magát versenytársaitól. Ennek érdekében többek között olyan informatikai megoldásokat (alkalmazások, eljárások és adatbázisok) használ, amelyek elsősorban az értékesítés, de a marketing és az ügyfélszolgálat területén is szervezik, automatizálják és egységesítik az üzleti folyamatokat.


A CRM egyszerre gondolkodásmód, stratégia és a vállalkozás mindennapjaiban megjelenő tevékenységek gyűjteménye. Komplexitásából következik, hogy a CRM tudatos (ügyfélközpontú) vállalkozás megteremtése felé vezető úton csak akkor szabad elindulni, ha a vállalkozás minden szintjén tudatosításra került az ügyfélkapcsolat menedzsment fontossága és a vállalkozás összes dolgozója tisztában van szerepével. Számos „CRM projekt” nem éri el célját pusztán azért, mert ez a komplexitás nem került felismerésre, és a CRM-et egy tréningsorozattal vagy egy újabb informatikai alkalmazás bevezetésével azonosították.

Tapasztalt kollégáink az alábbi területeken tudnak bekapcsolódni partnereink CRM aktivitásába:

 

  • CRM stratégia tervezés
  • Működés átvilágítás és átszervezés
  • CRM tréningek megtartása
  • CRM projekt menedzsment
  • Ügyfélérték modellezés és szegmentáció
  • Lemorzsolódás vizsgálat
  • Támogató informatikai rendszer kiválasztás
  • Csatorna elemzés és optimalizálás
  • Termékfejlesztés

 

 

 
Copyright © 2020 ARTanácsadó. Minden jog fenntartva..
1139 Budapest, Forgách u. 19. +36 1 782 89 19
 

Híreink

 
Junior tanácsadó
There are no translations available.

Junior tanácsadó kollégát keresünk! További részletekért kattintson ide!

 
HRBlog
There are no translations available.

Blogunk, az elearning.co.hu tartalmai mostantól a HRBlog-on, a HRPortál blog szolgáltatásában is elérhető a http://www.hrblog.hu/e-learning címen.

E-learning blog

Közérthetően az e-learningről
    Ügyféltörténeteink – Polgár Judit Módszer
    Cégünket a Polgár Judit Sakk Alapítvány kereste meg, hogy a Sakkpalota programjához tartozó akkreditált pedagógus továbbképzésének második „fokozatát” szeretné e-learning segítségével megvalósítani, és lebonyolítani. Természetesen...

    Motiváció a szervezetben és a képzésekben
    Motiváció a szervezetben A motiváció pszichológiai meghatározás szerint, egy olyan belső késztetés mely bizonyos viselkedésre, cselekvésre ösztönöz. Szervezeti viszonylatban a motiváció azt jelenti, hogy a...

    Közösségi média használata az online oktatásban
    A technológia évtizedek óta finom elmozdulásokat hajt végre az oktatásban, a világjárvány hatása azonban magával hozta a diszruptív innovációt. A kifejezést Clayton Christensen hozta létre,...