There are no translations available.

A CRM – ügyfélkapcsolat menedzsment célja költséghatékonyan megtalálni és megnyerni új ügyfeleket, gondozni és megtartani a meglév?ket, visszacsábítani azokat, akik egyszer már ügyfelek voltak. Másodsorban a CRM hozzájárul ahhoz, hogy a vállalkozás olyan termékekkel és szolgáltatásokkal legyen jelen a piacon, amelyre valós igény van, és amelyek segítségével meg tudja különböztetni magát versenytársaitól. Ennek érdekében többek között olyan informatikai megoldásokat (alkalmazások, eljárások és adatbázisok) használ, amelyek els?sorban az értékesítés, de a marketing és az ügyfélszolgálat területén is szervezik, automatizálják és egységesítik az üzleti folyamatokat.


A CRM egyszerre gondolkodásmód, stratégia és a vállalkozás mindennapjaiban megjelen? tevékenységek gy?jteménye. Komplexitásából következik, hogy a CRM tudatos (ügyfélközpontú) vállalkozás megteremtése felé vezet? úton csak akkor szabad elindulni, ha a vállalkozás minden szintjén tudatosításra került az ügyfélkapcsolat menedzsment fontossága és a vállalkozás összes dolgozója tisztában van szerepével. Számos „CRM projekt” nem éri el célját pusztán azért, mert ez a komplexitás nem került felismerésre, és a CRM-et egy tréningsorozattal vagy egy újabb informatikai alkalmazás bevezetésével azonosították.

Tapasztalt kollégáink az alábbi területeken tudnak bekapcsolódni partnereink CRM aktivitásába:

 

  • CRM stratégia tervezés
  • M?ködés átvilágítás és átszervezés
  • CRM tréningek megtartása
  • CRM projekt menedzsment
  • Ügyfélérték modellezés és szegmentáció
  • Lemorzsolódás vizsgálat
  • Támogató informatikai rendszer kiválasztás
  • Csatorna elemzés és optimalizálás
  • Termékfejlesztés

 

 

 
Copyright © 2021 ARTanácsadó. Minden jog fenntartva..
1139 Budapest, Forgách u. 19. +36 1 782 89 19
 

Híreink

 
Tesztel?ket keresünk!
There are no translations available.

B?vül? csapatunkba keresünk TESZTEL? munkatársat.További részletekért kattintson ide, vagy nézze meg itt további állásajánlatainkat!

 
HRBlog
There are no translations available.

Blogunk, az elearning.co.hu tartalmai mostantól a HRBlog-on, a HRPortál blog szolgáltatásában is elérhet? a http://www.hrblog.hu/e-learning címen.

E-learning blog

Közérthetően az e-learningről
    Ügyféltörténeteink – interaktív tananyag fejlesztése
    Ügyfelünk egy olyan interaktív tananyag igényével keresett meg minket, melynek célja, hogy javítsa a termelési részlegek és a központ közötti kommunikációt, és gördülékenyebbé tegye az...

    Piackutatás fontossága
    Ha terveinkben van, hogy szeretnénk belekezdeni egy új online képzés, vagy tananyag értékesítésébe akkor célszerű előtte piackutatást végeznünk, hiszen ezáltal számos információt kaphatunk arról, hogy...

    2021 várható e-learning trendjei
    A 2020-as év számos változást hozott az elearning piacon, melynek hatására további előrehaladások, trendek várhatóak az új évben is. Ez azt jelenti, hogy a szervezeteknek...