A CRM gyflkapcsolat menedzsment clja kltsghatkonyan megtallni s megnyerni j gyfeleket, gondozni s megtartani a meglv?ket, visszacsbtani azokat, akik egyszer mr gyfelek voltak. Msodsorban a CRM hozzjrul ahhoz, hogy a vllalkozs olyan termkekkel s szolgltatsokkal legyen jelen a piacon, amelyre vals igny van, s amelyek segtsgvel meg tudja klnbztetni magt versenytrsaitl. Ennek rdekben tbbek kztt olyan informatikai megoldsokat (alkalmazsok, eljrsok s adatbzisok) hasznl, amelyek els?sorban az rtkests, de a marketing s az gyflszolglat terletn is szervezik, automatizljk s egysgestik az zleti folyamatokat.


A CRM egyszerre gondolkodsmd, stratgia s a vllalkozs mindennapjaiban megjelen? tevkenysgek gy?jtemnye. Komplexitsbl kvetkezik, hogy a CRM tudatos (gyflkzpont) vllalkozs megteremtse fel vezet? ton csak akkor szabad elindulni, ha a vllalkozs minden szintjn tudatostsra kerlt az gyflkapcsolat menedzsment fontossga s a vllalkozs sszes dolgozja tisztban van szerepvel. Szmos CRM projekt nem ri el cljt pusztn azrt, mert ez a komplexits nem kerlt felismersre, s a CRM-et egy trningsorozattal vagy egy jabb informatikai alkalmazs bevezetsvel azonostottk.

Tapasztalt kollgink az albbi terleteken tudnak bekapcsoldni partnereink CRM aktivitsba:

  • CRM stratgia tervezs
  • M?kds tvilgts s tszervezs
  • CRM trningek megtartsa
  • CRM projekt menedzsment
  • gyflrtk modellezs s szegmentci
  • Lemorzsolds vizsglat
  • Tmogat informatikai rendszer kivlaszts
  • Csatorna elemzs s optimalizls
  • Termkfejleszts

 
Copyright © 2021 ARTanácsadó. Minden jog fenntartva..
1139 Budapest, Forgách u. 19. +36 1 782 89 19
 

Hreink

 
Junior tancsad

Junior tancsad kollgt keresnk! Tovbbi rszletekrt kattintson ide!

 
HRBlog

Blogunk, az elearning.co.hu tartalmai mostantl a HRBlog-on, a HRPortl blog szolgltatsban is elrhet? a http://www.hrblog.hu/e-learning cmen.

E-learning blog

Közérthetően az e-learningről
    LMS szerepe az ügyfélmegtartásban
    Vajon az ügyfélmegtartási stratégiák hozzájárulnak a bizalom kialakulásában, illetve a hosszútávú üzleti növekedésben? Megvalósítható, hogy az ügyfelek elkötelezetten használják termékeinket, szolgáltatásainkat és terjesszék pozitív tapasztalataikat?...

    I. E-Learning és Instructional Design Meetup konferencia
    A Pannon Egyetem MFTK Digitális Módszertani Intézet megrendezi első online konferenciáját a hazai e-learning fejlesztők, szakértők, valamint e-learning oktatók és kutatók részére, mely az egyetem...

    Személyre szabott képzés kialakítása
    A hatékony tanulási stratégia egyik kulcsa, hogy nem egységesen kezeli a tanulókat, hanem személyre szabott képzést nyújt a résztvevők számára. Mindez magába foglalja a tanulók...