Tapasztalataink
Project management

Allianz Hungria Insurance

  • Customer data cleaning
  • CRM tools implementation


Erste Bank

  • Customer data cleaning - project management
  • Domestic money transfer development - project management


Magyar Telekom (T-Mobile)

  • Commission accounting developments project management
  • SAS campaign management tools implementation project management
 
e-learning

Allianz Hungria Insurance Zrt.

  • E-learning system support
  • E-learning content and convention development


Erste Bank Nyrt.

  • E-learning system support
  • E-learning content and convention development


Local Government Koml

  • E-learning content development


Unicredit Bank Zrt. (Wave Solutions Kft.)

  • E-learning content development
 
Customer Relationship Management - CRM

Magyar Telekom (T-Mobile)

  • CRM strategy development
  • Campaign management tool implementation


EMITEL

  • CRM strategy development
  • Customer value analytical model development


Erste Bank

  • Agent portal design


Allianz Hungria Insurance

  • CRM project consultancy


Allianz Bank

  • SFA tool implementation - consultancy
  • SFA tool implementation - project management
 
Business Process Organization

Magyar Cetelem Bank

  • CRM and Front-end development business requirement analyses


Allianz Bank

  • Core banking system implementation (Flexcube) - consultancy
  • Front-end system implementation - consultancy


Hungarian Airlines

  • Business process restructuring (navigation office)
 


Copyright © 2021 ARTanácsadó. Minden jog fenntartva..
1139 Budapest, Forgách u. 19. +36 1 782 89 19
 

Hreink

 
Junior tancsad
There are no translations available.

Junior tancsad kollgt keresnk! Tovbbi rszletekrt kattintson ide!

 
Trivantis
There are no translations available.

e-learning, keretrendszer, lms, tanulsAz ARTancsad megllapodst kttt a Trivantis corporation-nel a Lectora s Course Mill e-learning tartalomkszt? s oktatsmenedzsment eszkzk magyarorszgi rtkestsr?l s tmogatsrl. Tovbbi informcik itt olvashatk.

E-learning blog

Közérthetően az e-learningről
    LMS szerepe az ügyfélmegtartásban
    Vajon az ügyfélmegtartási stratégiák hozzájárulnak a bizalom kialakulásában, illetve a hosszútávú üzleti növekedésben? Megvalósítható, hogy az ügyfelek elkötelezetten használják termékeinket, szolgáltatásainkat és terjesszék pozitív tapasztalataikat?...

    I. E-Learning és Instructional Design Meetup konferencia
    A Pannon Egyetem MFTK Digitális Módszertani Intézet megrendezi első online konferenciáját a hazai e-learning fejlesztők, szakértők, valamint e-learning oktatók és kutatók részére, mely az egyetem...

    Személyre szabott képzés kialakítása
    A hatékony tanulási stratégia egyik kulcsa, hogy nem egységesen kezeli a tanulókat, hanem személyre szabott képzést nyújt a résztvevők számára. Mindez magába foglalja a tanulók...